Pink Toads Photoshoots och Ravn Saga nyheter!

Luna och Laio har lekt med Lunas digitalkamera och fotat lite X3 Mest bilder är det på Laio för jag har så kul att fotografera XD

Först fotade vi lite bland alla fina Sakura träden direkt efter Small Press Expo ^^ Klicka på bilderna för att se dem större~





Sen fotade vi litegrann på stan efter att ha sett på X-men Origins, Wolverine (SOM VAR SKITBRA FÖR ÖVRIGT!!! OwO)






Vi får se när vi fotar nästa gång X3 Vi lägger upp mer då!


NU TILL RAVN SAGA NYHETERNA!!! 8D

Jag och Laio har bestämt att vi ska försöka göra Ravn Saga till en online serie! Så vi ska sätta igång med storyboarden och serietecknanded igen ganska snart och se hur vi ska göra för att få upp serien online~ Vi är inte riktigt säkra än för ingen av oss kan HTML och så tillräckligt för att kunna göra en snygg sida till serier~ Om jag kommer in på kursen jag sökt till hösten så kommer jag kunna fixa det men det är till hösten det. Vi får se när det händer~ Vi kommer skriva här då i alla fall ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0